צור קשר

רוצה טיול לקברי צדיקים
לקבלת מידע צור קשר!

טיולים לקברי צדיקים

טיולים לקברי צדיקים אינו טיול יקר למדיי, רק להתניע את הרכב ולנסוע לטייל בקברים המומלצים. אוכל ניתן לקנות בדרך או לאכול במסעדה במקום ואפילו ניתן למצוא מקום אירוח בקלות, בקרבת קברי הצדיקים ישנם צימרים וחדרי אירוח לרוב המציעים חדרים נוחים ונקיים, במחירים הנעים בין 300 לחדר פשוט עד 800 שקל לילה לצימר איכותי ומפנק עם שלל הצעות נוחיות. מי אמר שביקור בקברי צדיקים לא יכול להיות חלק מחופשה איכותית.

נסים וישועות בזכות התפילות בקברות צדיקים

סיפורים רבים מתפרסמים כל שנה על נסים וישועות שקרו לאנשים אשרו נוהגים לטייל ולפקוד את קברות הצדיקים, עקרות נפקדו, בעלי בתים אשר תרו נואשות אחרי מקום פרנסה הגון מצאו מיד פרנסה קלה ובשפע. וזה לא הסוף זיווגים, יראת שמים ועוד הם רק חלק מהשפע שיורד לעולם בזכות התפילות על קברי הצדיקים. כאשר לכל צדיק נהוג לייחס סגולה מסוימת,
הנודע מכולם הוא רבי יונתן בן עוזיאל שתפילה על קברו מסוגלת למציאת זיווג ופריון.

"בבית אלוהים נהלך ברגש...”

חשוב לזכור שכשאנו מטיילים בקברי צדיקים בכל מקום שהם, אין לבוא בקלות ראש ויש לתת חשיבות למקום ולמעמד, נשים נשואות מתבקשות לבוא עטויות כיסוי ראש ולבוש צנוע גברים מתבקשים לבוא בלבוש הולם וכמובן כיפה לראשם, שמירה על כבוד הצדיקים עם תפילה זכה מבטיחה שתפילתנו תתקבל ברצון לפי שומע התפילות, ואשר אליו בעצם אנו מכוונים את התפילות על מנת שיושיע אותנו בזכות הצדיקים. אמן!

תגובות

שמעתי שהיה טיול שם טיול ממש כיף

טיולים לקברות צדיקים מעורר את הנשמה .